Advies
Services - Advies

Advies

Waar valt nog winst te behalen? Welke verbeterpunten zijn er? Wat als we een tweede vestiging openen? Voorbeelden van legitieme vragen die ons gesteld worden en waar we in adviseren. Maar ook complexe vragen over infrastructuur, IAAS en Core-firewalls worden ons gesteld. Niets is ons te gek.

Onze salesmensen zijn ICT-professionals. Ze weten veel van de materie en we vinden het belangrijk dat ze goede sparringpartners zijn voor hun contactpersonen bij de klant. Voorafgaand aan de implementatie, maar ook erna. Dat sparren doen we kosteloos, omdat we willen dat onze klanten veilig zijn. Daarvoor hebben ze ons per slot van rekening ingehuurd.

Oplossing overstijgend advies
Onze medewerkers zijn zo met hun vak bezig dat ze hun kennis graag delen met klanten. Dan hebben die er ook profijt van, is de gedachte. Ze kijken met een breder perspectief naar oplossingen en organisaties:  “Het is nou wel mooi dat we deze oplossing installeren, maar om er optimaal gebruik van te maken, zouden ze ook het best die en die aanpassing kunnen doen.”

Sparren geen probleem
Heb je als klant een probleem met je beveiliging en wil je weleens de mening van een andere professional horen? Bel gerust met de specialisten van onze servicedesk. Dat houdt de contacten goed en onze supportmedewerkers doen het graag. Horen ze ook nog eens de verhalen uit de praktijk.

Nu advies nodig?
T 0546 - 746010
E info@groupsecure.nl